söndag 26 juni 2011

Samsonite

Efter år av pratande om det har vi äntligen beställt en liknande Samsonite till lillan som dottern har:



För en tia extra fick man även plånboken:



Även om de här är svindyra barnväskor så vet jag att det är ett köp jag inte kommer att ångra. Dotterns väska har varit med oss över hela världen och den ser fortfarande ny ut.
Det bästa med väskorna är att man kan välja att ta med dem som kabinväska, men de är också tåliga nog att skicka med bagaget.

Samsonite i mitt hjärta! (säger en äkta res-mamma)

2 kommentarer:

  1. Söööt!! Var hittade du den? Vill ha!

    SvaraRadera
  2. Serien heter Sammies och finns på massor av ställen. Förra året letade jag här i stan, men de sa att väskorna är för dyra för vår stad och att ingen köper dem. :-(
    Billigast verkar www.pixmania.se
    Dottern har nyckelpigan och nu valde alltså lillan krokodilen, men jag tyckte att biet var sötare. ;-)

    SvaraRadera