söndag 26 juni 2011

Min vikt

Jag får ganska mycket frågor om min vikt, antagligen för att folk börjar märka att jag gått ner en del.
Mitt ena delmål var att gå ner 20 kg före midsommar, det lyckades jag inte med. Jag har nu gått ner 17,5 kg, och det är jag jättenöjd med!
Det var nu länge sedan jag ansträngde mig för att gå ner i vikt, ändå går vikten fortfarande långsamt neråt. Med mitt nya levnadssätt, som jag trivs mycket bra med, så vill alltså kroppen göra sig av med några kilon till och det säger jag inte nej till. Däremot är jag trött på att jobba på det så så länge jag inte går upp i vikt tänker jag inte anstränga mig för att gå ner mer i vikt.

Jag har gått ner 3 storlekar på kläder och kommer i jeansstorlekar jag inte minns när jag hade sist. Det känns jättebra och jag är stolt över mig själv.

Det bästa av allt är att jag äter samma mat som innan och lever precis som då (tycker jag själv), men med andra proportioner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar