lördag 8 maj 2010

Sommaraktivitet

Vi åker ju inte på vår resa till USA och Kanada förrän den 18 juli så jag tänkte ruska fram en mindre aktivitet att göra i början på sommaren.
Just nu står det mellan följande:

Synpunkter och åsikter på dessa ställen mottages tacksamt!

Hur mycket det än smärtar mig så ser det inte ut att bli en längre Sthlms tur i sommar. Man måste ju kunna göra annat också på sommaren, och det finns ju flera platser vi inte besökt än. Dessvärre ligger Sthlm mig så varmt om hjärtat och jag känner en längtan tillbaka ofta, det var ju ändå där jag bodde när jag födde mitt första barn.

1 kommentar:

  1. Hej å hå!
    Här finns massor av åsikter! ;o)

    Skara - mycket populärt i vår familj och vi åker dit över en helg för 3:e året nu i juni :o). Lagom och barn i alla åldrar har kul!

    Kolmården - Ännu mer populärt men för dyrt för oss som "bara" en helgtripp. Det hade slukat vår semesterbudget. Campingen vid Bråviken är toppen, särskilt om man får stuga med utsikt däröver! Några år sen vi var där dock. :o)

    Liseberg - bojkottar vi. Några i familjen gillar karuseller olika mycket. Orkar inte med..! Vi har för ploika önskemål för att utsätta oss för detta! ;o)

    Astrid Lindgrens värld - Har vi inte varit till än! Vi har funderat på det och är sugna att åka med de två små vid något tillfälle!

    Sen har du ju trevliga Furuviksparken, Eskilstuna fungerar som dagsutflykt eller kanske en helgtripp till Mumindalen (dit vi tänker åka nästa år med de två små!)?

    SvaraRadera