onsdag 26 maj 2010

Idag

Hade föreläsning, pluggade i biblioteket, cyklade hem, sydde sykort med barnen utomhus, slängde i mig mat, cyklade till dagis för styrelsemöte (extra insatt) i 3½ timme, sedan hem och känner mig ganska klar med dagen.

Förutom att jag har en tenta att plugga till så ska jag också hinna med följande saker innan nästa fredag:
  • Sonens redovisning i skolan imorgon kväll
  • Möte på sonens blivande högstadieskola
  • Extra möte på Universitetet om nästa års praktikplatser
  • Sommarfest på dagis
  • Klassresa för sonen
  • Dagisresa med tjejerna och dagis (heldag)
  • Extra möte gällande dagis
  • Läkarbesök för mig
  • Telefontid med barnläkare angående dottern
  • Diverse föreläsningar
  • Handling, matlagning, tvätt, städ osv
Jag börjar inse att den här tentan ligger i farozonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar