onsdag 5 maj 2010

En lång dag

Tjejerna hade utflykt med dagis idag och var borta hela dagen. Själv hade jag skola till kl 16 och de sista timmarna körde vi en njur-lab som gick ut på att jag skulle häva i mig kaffe och vatten och sedan mäta min urinmängd var 30:e minut. Det låter kanske inte så roligt, men om man jämför med våra föreläsningar var det rena toppendagen! Dessutom hade jag mycket trevligt sällskap så det fanns inget att klaga på.

Min kropp värker inte lika mycket längre, kanske en del i att jag blivit mer medveten om var smärtan sitter och hur jag kan förebygga den. Skönt att känna att man är på väg tillbaka!

1 kommentar:

  1. Hahaha ja era vanliga föreläsningar kan knappast vara roliga om njur-lab är att betrakta som toppen ;) Hoppas de skärper sig inför nästa år!

    SvaraRadera