måndag 3 maj 2010

Skoltrött

Jag är så grymt skoltrött att jag knappt förmår mig att ta mig till skolan.
Att vi inte får tillbaka tentor i tid, inte vet hur resten av denna kursen kommer att se ut eller om kurserna vi sökt till hösten ens kommer att gå av stapeln gör inte saken lättare.



Jag har helt tappat motivationen efter allt slarv från ledningen. Ingen bryr sig om att behandla oss studenter med respekt men så fort vi har skyldigheter gentemot dem är det petnoga som aldrig förr. Känslan av att vara student första gången de kör ett program är samma som att vara tillbaka på mellanstadiet, man får bara lyda och kan inte påverka något trots att det kanske finns brister.
Jag vill så gärna klara den sista tentan så att jag kan lämna den här kursen för gott inför sommaren, men just nu ser jag inte hur det ska gå till.
Nu kommer mamma att skriva här att jag ska bita ihop och att tänka positivt, och tro mig jag försöker! Hur mycket jag än försöker hitta motivation till det här så infinner den sig inte...

1 kommentar:

  1. Klappar ochh pussar dig bara på kinden och säger att det ordnar sig...som det alltid gör... Älskar dig med eller utan motivation! Jag finns här, det vet du väl?

    SvaraRadera