söndag 2 maj 2010

Sammanfattning av helgen

Ja här har det inte hänt så mycket i helgen, och det var precis det jag hade planerat.

Igår kom mamma hit och hämtade barnen för en tur till en vårmarknad i stan. Sedan bakade jag och tjejerna en kladdkaka med extra mycket smet att äta från bunken.
Bad på kvällen så klart och likadant idag.

Idag har vi mest rotat i trädgården, veckohandlat och myst tillsammans. Sonen sov hos en kompis i natt så det har bara varit jag och tjejerna hemma.

Imorgon är det matlagning på dagis, kul! Det var riktigt länge sedan jag lagade mat där så jag har sett fram emot det.
Jag hoppas också att vår programansvariga ska skaka fram resultaten från sista tentan som vi hade rätt att få ut i fredags (suck). Man vill ju veta om man kan släppa den biten eller om man ska plugga på allt det igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar