söndag 15 januari 2012

Typiskt!!

Som en del av er vet så har jag en enorm skräck för att åka båt, i alla former egentligen. Jag försöker lugna mig själv med tankar om hur tryggt det är, och jag tyckte att det gick bra.
Om drygt 6 veckor sitter jag på en lyxkryssare till Bahamas, och den tanken kunde ha varit fantastisk, men så inträffar SJÄLVKLART en kryssningsolycka precis innan vi ska åka! Det är inte så att jag tycker mer synd om mig själv än de som var med om den hemska olyckan, men det här är lite typiskt måste jag säga.



Första gången jag skulle flyga till Kanada (via USA) var det terrorvarning på amerikanska flygplatser i 2 veckor innan vi åkte. Tur att jag faktiskt inte är rädd för att flyga!
Andra gången jag flög hade jag 4 timmars väntan på en flygplats i Paris, jag minns den där hemska flygplatsen där jag försökte hålla mig vaken timme efter timme. Ett par dagar efter jag kommit hem rasade taket in på en terminalen jag suttit på och 3 personer dog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar