fredag 6 januari 2012

Äntligen något bra

På 5 dagar har jag gått ner drygt 2 av de 3 kilon som jag gick upp över jul. De första kilona släpper ju lättast, det vet jag, men det känns ändå bra.
Det vore kul att gå ner lite mer innan resan så jag kör på nu. Det är inte ens jobbigt ju! Så skönt att ha hittat det som passar mig och min kropp, och att jag bara går ner i vikt när jag vill och känner mig motiverad. Nu väger jag ju inte så mycket längre så att det är risk för min hälsa, alltså kan jag ta det i min egen takt.
Går jag ner drygt 4 kg till nu så har jag gått ner sammanlagt 20 kilo sedan i januari förra året.

Mina andra besvär är inte bättre än. Jag trodde det igår en sväng, men så kommer det tillbaka. Det verkar som om jag blir sämre så fort jag varit ute. Kan det vara kylan tro?! Nåja, jag ska ju tillbaka till läkaren på tisdag igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar