lördag 21 januari 2012

Fika på fika

En familj på dagis ska flytta så de hade en liten bjudning hemma hos sig idag. Det var trevligt och barnen lekte som tokar!
Direkt efter det åkte vi hem till mamma på fika och då försattes jag i någon typ av sockerkoma tror jag. Jag har faktiskt inte kommit ur den än utan är trött så att ögonlocken nästan åker ihop och inte ett dugg hungrig.

Så skönt att åka hemifrån några timmar utan att behöva göra så mycket! Jag är så trött på de här väggarna här hemma!

Imorgon har jag tänkt mig någon typ av utomhusaktivitet. Antagligen skridskor, men det snöade lite tidigare så kommer det mer snö kan jag även tänka mig pulkaåkning.
Jag tror att vi behöver lite frisk luft allihop här hemma!

Nu är lördagsmyset i full gång och när barnen går och lägger sig tänkte jag se på en film jag sett fram emot att se länge. Mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar