torsdag 5 januari 2012

Frustrerande

Ringde Vårdcentralen och berättade att jag inte är bättre. Jag fick en ny tid NÄSTA VECKA! Så länge bad hon mig ta prover som är så förnedrande att jag inte tänker berätta om dem här. Usch, känns inte bra alls!

Jag hade lovat barnen att vi skulle på en grej på muséet, men min provtagning drog ut på tiden så vi hann inte. Snabbt fick jag försöka komma på en inomhus aktivitet som de kunde uppskatta och då blev det leklandet på IKEA. Ett tag funderade jag på det stora leklandet, men då skulle jag betala typ 300 kr och känna mig tvungen att stanna länge för att få valuta för pengarna. Lillan orkar inte så långa stunder så det blir ett "moment 22" av det hela.
Nu spenderade jag 300 kr på saker på IKEA, saker som gör att jag kan organisera lite bättre i skåpen.

Sedan åt vi den sedvanliga korven på IKEA och åt mjukglass, nu är det städning som står på schemat. Det och att dricka 3-4 liter citronvatten eftersom det är det enda som lindrar mina symptom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar