torsdag 19 januari 2012

Nu är det nedförsbacke

Äntligen är veckans värsta dag över! Den har varit intensiv och lång, men nu är den över och helgen väntar!

Jag började med att lämna barn här och där i morse, sedan åkte jag och lämnade in bilen på lagning. De hade ju själva bokat om mig, men det visade sig att de glömt att skriva in det i bokningen så bilen var inte bokad alls idag. Som tur var lyckades de klämma in den. Jag fick en sådan här att glida runt i så länge:



Jag hann hem en snabbis innan jag skulle på möte inför min demo-bakning. Mötet gick bra, men jag fick en chock när jag fick höra att jag ska dekorera och bjuda på upp till 500 cupcakes!!! Shit, undra hur jag ska hinna det???

Efter mötet hann jag hem igen för att slänga i mig lite lunch, sedan var det ilfart att hämta lillan och köra till sjukgymnasten med henne. Efter sjukgymnasten var det snabbt till dotterns skola och vi hann precis på minuten! Dottern ville följa med en kompis hem så jag och lillan stack och hämtade vår bil på verkstaden. 4300 kr fattigare körde vi därifrån och senare var vi tvungna att fira att bilen var lagad med att hämta mat från Subway till middag.

Nu är jag trött som en trasa efter allt flängande, men imorgon har jag bara möte på sonens skola och helghandling med mormor. Eller ja, dottern ska på fredagsmys-kalas hos en klasskompis så jag ska sitta och köra lite på kvällen också, men kl 20.30 börjar min kväll och då ska jag krypa ner under en filt i soffan och bara vara.

2 kommentarer:

  1. Herregud vad du håller på! 500st, det var en del det!

    SvaraRadera
  2. Ha ha, jag tackade ju ja innan jag visste hur många det handlade om! :-D Vet inte riktigt hur jag ska få ihop det här, men det får lösa sig.

    SvaraRadera