tisdag 19 april 2011

Produktiv

Cyklade med tjejerna till dagis i morse, sedan hem och fått massa gjort. Bokat klipptid till sonen, synundersökning till samma barn och fixat med massa pappersarbete gällande dagis.
Sonens läkare tycker att vi ska göra en noggrann medicinsk undersökning för att kunna bocka av massa skräp som kanske stör honom.

Snart ska jag hämta mamma, äta luch med henne på stan och vinka av henne vid tågstationen. Sedan snabbt hem och lämna bilen för att cykla till dagis och hämta tjejerna.
Det blir en kort eftermiddag här hemma för redan kl 16.30 ska jag lämna tjejerna hos min mormor för massa möten på dagis. Dottern ska sova kvar hos mormor men lillan ska jag försöka hämta i vettig tid, hur det nu ska gå till....

Imorgon är det fullt ös igen, då ska jag laga påsklunch på dagis. Två intensiva dagar nu alltså, sedan kommer maken hem och få ta över när jag går i ide ett par dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar