tisdag 26 april 2011

Då så...

...är en av två fullspäckade dagar över för mig. Maken har nyss åkt för att städa på dagis så han är nog inte hemma förrän om ca 2½ timme.

Vi hade möte på banken idag och det gick jättebra. Allt ser bra ut och vi kunde lägga om lånen lite till vår fördel.
Sedan var jag med sonen hos optikern och det gick också lysande, inget behov av glasögon där. Intyget från optikern ska skickas till skolläkaren, men jag väntar tills jag har fått alla journalkopior från sjukhuset och barnmottagningen som jag beställde idag. Ska faktiskt bli spännande att läsa dem, undra om man ens kommer ihåg alla krämpor han hade som liten?!
Kl 18 åkte min 13-åring till sin pappa och kommer tillbaka på lördag som 14-åring. Det blir hans första födelsedag han firar utan mig och det känns lite sorgligt tycker jag. Jag älskar ju att förbereda frukosten på sängen till honom och komma sjungandes på tok för tidigt. Nu har jag gett hans pappa order om att fira honom med pompa och ståt!

Kl 19 var jag och dottern på möte inför knattefotbollen. Hon ser fram emot att börja spela, men mest att vinna tror jag. Den ungen har vinnarskalle om någon!

Nu ska jag nog köra ett pass på crosstrainern, det var ett tag sedan och påskmaten var inte nådig. Imorgon börjar stressdag nr 2.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar