torsdag 28 april 2011

För exakt 14 år sedan...

...låg jag i en sjukhussäng och massa personal sprang med den ner till operation och skrek något om "akut". Jag har nog aldrig varit närmare döden och kramperna i min kropp gjorde ont, ändå skulle jag göra om det hur många gånger som helst om det krävdes. Vinsten var den bästa son man kan tänka sig. Så unik och speciell, så vansinnigt intelligent och allmänbildad att jag ibland undrar om han blev förväxlad på BB.
00.52 i natt är det exakt 14 år sedan min son föddes. Tyvärr är det 3 dagar kvar tills det är 14 år sedan jag fick se min son för första gången och ytterligare en vecka till tills jag kan säga att det är 14 år sedan jag höll honom i mina armar för första gången.
Det var drama när han föddes, på alla plan. Ingen visste om varken han eller jag skulle överleva, men fighters som vi är gjorde vi det.



Tack älskade son för att du valde att kämpa för ditt liv på ett sätt som de flesta människor aldrig behöver göra!

1 kommentar: