söndag 17 april 2011

Dansshowen- en besvikelse

Lillans första dansshow är över och inte ett enda kort har jag på det. Kameran var med och jag var laddad att ta massor av bilder, jag hade till och med tömt minneskortet.
Då berättar dansskolan att man inte får ta bilder på showen eftersom de äger upphovsrätten till den. Snacka om att jag var både besviken och förbannad!!

Först betalar jag 1000 kr för 10 ggr, det är dyrare än de flesta aktiviteter för vuxna. Sedan tvingas jag betala 20 kr varje gång vi ska dit i parkeringsavgift. När det blir dags för avslutningsshowen tar de inträde på hela 60 kr per vuxen, även för mig trots att jag måste följa med lillan dit. Jag kan ju inte gärna släppa av henne på parkeringen och önska lycka till!

Nej ni, den dansskolan har vi satt vår sista fot på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar