onsdag 27 april 2011

Begåvningstest

Idag fick vi svaret på lillans begåvningstest som hon gjorde med psykologerna. Resultatet visade att hon ligger väldigt högt, en bra bit över det normala. Hon kan koncentrera sig jättebra, är duktig på att följa instruktioner och hennes begåvning ligger jämnt. Alltså toppbetyg på hennes tester igen.

Nu är vi utskrivna från psykologmottagningen och de har gjort sitt, men inte ett steg närmare en förklaring till lillans huvudvärk är vi.

Jag är så glad att de inte ansåg att hon har en klar diagnos, men ledsen över att vi bara står och trampar. Nu ska en remiss skickas till en sjukgymnast på NP-enheten på sjukhuset och så ser vi vad hon ser.
Jag är också glad över att personalen på dagis uppmärksammar när hon inte verkar må ok, och reflekterar över varför. Idag var en sådan dag nämligen. Jag har ju också sett att hon inte mått bra de sista två veckorna, men det är viktigt att jag får veta hur det är med henne även när jag inte är med.

Undra när den här tröttheten ska ta slut?! Då menar jag min trötthet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar