tisdag 24 november 2009

Vaccin och samtal

Som jag redan hade varnat för så blev det ett litet uppehåll i bloggandet. Vissa dagar har jag mått bättre och andra sämre, idag har jag mest varit trött. Det kan visserligen bero på att jag tog vaccinet mot grissjukan igår. Annars har jag inga direkta biverkningar av sprutan, lite öm i armen så klart, men inget mer.

Igår hade jag utvecklingssamtal för dottern och idag för lillan, båda gick strålande. De verkar sköta sig och ta för sig bra av det som erbjuds på dagis, härligt att höra.
Maken lagade mat på dagis igår och det var sista gången den här terminen, nästa termin blir det bara 2 ggr. Skönt att beta av lite mer "måsten".

I början på nästa år ska vi gå och se det här:



Biljetterna var lite gratis kan jag lova, men det ska bli kul att göra något annorlunda med barnen.

1 kommentar:

  1. vi ska också på Disney on Ice :D på lördagen kl 18, närmare bestämt.

    SvaraRadera