söndag 15 november 2009

Tillbaka efter lite smärta

Om någon undrar var jag varit i helgen så har jag legat hemma och vridit mig i smärta. Nacken har varit så öm att jag inte kunnat varken sitta, ligga eller stå utan att hela tiden vara påmind om smärta.
För att göra det hela värre så höll jag på att få bihåleinflammation så det kändes som om huvudet skulle sprängas. Efter UL hos doktorn fick jag kortison och nu är svullnaden bättre.

Just nu ligger jag och maken i sängen och äter chips och dipp och ser på tv. Vi njuter av att ha ett eget sovrum och tar även igen gårdagen då jag fick lägga mig kl 19.30 pga smärta.

Här kommer i alla fall ett par bilder från dagen:



Dottern krävde att vi skulle äta "hotdog" eller sushi till middag, det blev sushi.
Lillan åt 6 bitar varav de sista 2 med pinnar!!! Den ungen måste ha varit japan i ett tidigare liv.

2 kommentarer:

  1. Vad kul att hon äter sushi! Bättre än korv, tycker jag i alla fall :)
    Hoppas att du blir frisk snart!

    SvaraRadera
  2. Hej! Hoppas det fortsätter åt rätt håll med dig!! Goa goa tjejerna! Ser att lillan äter med inlevelse :o)
    Och han Johansson verkar inte vara så orolig för vatten precis! ;o)

    SvaraRadera