onsdag 11 november 2009

Så där ja...

...nu har jag haft mina timmar då jag varit ledsen så nu är allt bra igen.
Så länge jag tillåter mig själv att vara ledsen när det kommer över mig så går det över lika fort som det kom. Ofta så släpper en del av den negativa känslan så fort jag gett mig själv tillstånd att känna som jag gör.

Igår var en av mina väninnor från USA här. Hon hade köpt med massor av godis från USA till oss och gissa om det var poppis?!



Sonen och dotterns favoritgodis var med i påsen och även makens favoritgodis, alla nöjda och glada.

Dottern har visat lite tecken på huvudvärk igen på kvällarna och det är väl inte så konstigt efter 2 intensiva veckor på dagis. Jag har bestämt att vi ska ha två mamma-dotter-dagar nu så hon får vara hemma från dagis imorgon och på fredag så ska vi baka och mysa. Lillan får gå till dagis som vanligt eftersom jag måste försöka plugga lite också.
Nästa vecka kommer maken hem så då blir det automatiskt lite lugnare för dottern eftersom hon kan vara hemma med honom. Just nu verkar hon ha en känslig period och då behöver sina föräldrar mer än dagis. Lillan är jätteglad över att gå till dagis och pigg och glad även när hon kommer hem efter sina 6 (långa) timmar där. Hon verkar vara i en period då hon behöver stimulansen där.

Nu ska jag ta ett bad och sedan ska jag göra inköpslista inför baket imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar