söndag 8 november 2009

Sammanfattning av slapp-helgen

I fredags och lördags slappade vi mest. Det enda vettiga vi gjorde var att städa, sortera leksaker och leka "var-är-katten":



På eftermiddagen kom Malinmys med dotter och det var väldigt uppskattat av oss alla tre här hemma. Malin hade så klart bra idéer att dela med sig av så nu längtar jag till dotterns barnkalas.

På lördagen hann vi också med en loppis på en skola här intill. Många fynd inhandlades bla dessa:



Jag köpte också en slalomhjälm till lillan, böcker, pussel, leksaker och fikabröd.

Idag har vi varit på veckans barnkalas. Vi har varit på kalas varje helg i snart 2 månader nu, tro dock inte att tjejerna har tröttnat.
På väg in till kalaset var jag rädd att dottern skulle få ett migränanfall. Hon blev blek, trött och verkade undvika ljus genom att kisa. Efter lite fika var hon dock nästan som vanligt igen så det var nog snarare dålig sömn som var boven, inte trycker man i sig mängder med tårta om man har migrän, och inte går det bara över så där heller?!

Idag är det Fars-dag och jag har ingen att fira. Maken jobbar och min pappa har ju inte funnits hos oss de senaste 10 Fars-dag.
Grattis till dig pappa ändå!

1 kommentar: