torsdag 19 november 2009

Det går lite segt...

...i bloggen just nu, men jag mår inte riktigt bra. Jag antar att det beror på att jag inte sover så bra på nätterna och att jag inte gett mig själv tillräckligt med tid att landa i allt jag har upplevt på sista tiden.
Den sista veckan har jag haft väldigt otäcka upplevelser rent hälsomässigt så nu vågar jag inte annat än att satsa på min sömn och vila. Jag ska också ringa läkaren, men hon var inte där idag.

Vem vet, nu när det är vila som gäller för mig kanske jag har mer tid att skriva här?!

Nu ska jag i alla fall läsa lite bloggar och sedan ta mig en promenad. jag försöker också lyssna på en avslappningsskiva som jag har fått låna av mamma.

Om någon sitter på mirakelkuren för mitt tillstånd så välkomnas recept på botemedel snabbt, jag vill inte ligga och vara dålig över jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar