torsdag 26 november 2009

Bakvärk

Shit säger jag bara, jag lyckas då med allt! Jag och maken skulle upp på vinden och kolla läget med julklappar och vad händer då?! Jo, när jag ska ner för trappan ser jag till att få en enorm sticka på baksidan av låret och när jag försöker ta ut den så bryter jag av udden som sticker ut!!
Maken grävde med pincett ett tag, men allt som kom ut var blod, detta trots att stickan var så tjock att man kunde se på huden var den satt.
Ont som bara den gör det och jag hoppas att det känns bättre imorgon bitti.

Nu är räkningarna betalda och vi klarade det än en gång. Nästa månad kommer att bli hemsk, men den dagen den sorgen.

Imorgon är det julstäd och julpyntning som gäller för hela familjen, konstigt nog är det bara jag som laddar för det redan nu. Maken säger att ingen är så galen i julen som jag och det kan nog ligga en del i det.

1 kommentar:

  1. Undrar om inte det där med att vara så julgalen är genetiskt nedärvt. Pratade med din mormor igår och hon tillstod att hon nästan spricker av glädje i advent. Själv vet jag att det är den tid på året som jag går med ett fånigt, lyckligt leende hela månaden och bara är LYCKLIG! Så berätta för G att det är inte ditt fel! Ha en skön städdag! Kram Mamma

    SvaraRadera