måndag 9 november 2009

Jaha...

...4 dagar kvar tills maken kommer hem och det börjar kännas i kroppen. För att lyxa till det lite har jag bokat in mig på massage imorgon, och eftersom jag har så ont att jag inte ens kan sitta vid bordet med datorn är det nog en bra idé.

Imorgon kommer någon antenn-kille hit och ska se hur mycket det skulle kosta att han drog kablar hit och dit så att vi kan se på tv i flera rum.
En sak som slog mig är: Hur blir man en antenn-kille? Finns det antenn-gymnasium eller är det en eftergymnasial utbildning?
Jag funderar alltid över sådana här skumma yrken så jag tror att jag ska förpesta killen imorgon med massor av antennfrågor.

Naiv som jag tydligen är så gjorde jag ett försök till att ta ett kort på barnen och katten som kunde användas till julkort:



Dottern gjorde en häxmin, sonen ville bara se cool ut, dottern ser ut som om hon inte fattar någonting och katten rymde.
Imorgon försöker jag igen, skam den som ger sig!

2 kommentarer:

  1. haha.. men såna här kort är ju nästan bäst! alla kommer ju garanterat bli glada (fulla i skratt) när de får ett :D

    SvaraRadera
  2. Måste hålla med Mia, förra året var mina helstörda, och det uppskattades utav de allra flesta iaf! ;o)

    SvaraRadera