söndag 16 augusti 2009

Utlånas del 2!

Lång och gänglig 12-åring som vill bli behandlad som vuxen men som tyvärr halkar tillbaka i utvecklingen och agerar som en 2-åring. Kvällspigg och extremt svårväckt på morgonen.



Egenskaper: Kan utföra enklare hushållssysslor, översätta texter mellan svenska och engelska, äter det mesta och endast en eller två gånger om dagen eftersom han sover förbi de flesta målen.
Mycket smart och allmänbildad, kan kanske användas när man löser korsord?!

Återlämnas när hormonnivån sjunkit något.

4 kommentarer:

  1. Ha,ha,ha..du är för rolig! :-)

    SvaraRadera
  2. Jag vill låna! Vet ju att han verkligen beter sig trevligt (när han är här), går att föra intressanta diskussioner med och är allmänt uppmuntrande och rolig! Men då jag jobbar är nog våra tidsscheman lite olika för ett mommo-K-möte...Synd! Håll ut - det gjorde jag med dig! :-) Kram Mamma

    SvaraRadera
  3. Jag kan behöva korsordshjälp! Detta är bara ett lockbete för att få se mer av mitt underbara barnbarnsbarn! Hälsa och tacka för titten i eftermiddag, jag blir alltid så glad när han tittar förbi. Kram från Gammelmormor

    SvaraRadera