torsdag 20 augusti 2009

Ännu mera dagis

Inskolningen av lillan gick strålande idag. Hon var ensam på avdelningen mellan kl 10-13 och frågade inte efter mig en enda gång. Hon åt bra och lekte i massor.

Nu på kvällen har jag varit på styrelsemöte på dagis, detta trots att jag mår rätt dåligt. Lillan fick feber här på eftermiddagen och maken är inne på andra dagen han känner sig dålig så jag antar att vi brottas med höstens första förkylning.
Tur i oturen kanske eftersom maken kunde ringa in sig sjuk till jobbet, annars hade det kört ihop sig på måndag när jag ska till skolan och om lillan fortfarande är dålig då hade det blivit kris!!!
Nu verkar han dock vara hemma på måndag och lillan kanske är pigg tills dess.

Huvudet väger säkert 25 kilo idag och om det inte hade varit för allt kaffe på mötet hade jag gått och lagt mig nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar