måndag 24 augusti 2009

Äntligen är det dags

Idag är första dagen på mitt nya liv!

Jag har varit mammaledig i snart 4 år och innan dess pluggade jag lite efter att ha varit sjukskriven i flera år.
Många gånger har jag oroat mig för framtiden och undrat vad jag kan göra trots min skada och om jag någonsin kommer att komma fram till vad jag vill göra.
Nu är det alltså dags att äntligen få ett liv utanför hemmet och göra något bara för mig.
Visst inser jag att det kommer att bli jobbigt också, men från och med nu kommer jag ha mål som jag för några år sedan inte trodde att jag skulle finna.

Det är en härlig dag idag!

2 kommentarer:

  1. Lycka till, älskade dotter! Du kommer att klara det fint! Jag ska stötta dig så mycket jag kan. Dra dig inte för att be om hjälp bara. Kram!

    SvaraRadera
  2. Får man fråga vad det är för skada?
    Hur lång är utbildningen och vilken utbildning?Du har kanske redan sagt allt detta redan,men mitt minne kan behöva lite påminnelse emellanåt :-D
    Hoppas det kommer gå bra!!
    Kram o lycka till

    SvaraRadera