måndag 31 augusti 2009

Skönt med vardag

Äntligen är det vardag igen! Nu kanske tycker att jag är knäpp nu, men mina dagar har sett likadana ut så länge så denna struktur jag har nu är efterlängtad.

Idag var det planeringsdag på dagis så jag fick ha barnvakter i två omgångar här. Först var det min mormor som tog dem när jag var i skolan, sedan kom min mamma och tog kvällspasset när jag var på föräldramöte på sonens skola.

Nu är ögonlocken tunga och imorgon ska jag lämna barnen redan kl 7.30 på dagis och jag har att göra på skolan ända tills jag hämtar barnen kl 15. Pust!

"2½ men" kallar innan jag somnar.

1 kommentar:

  1. Tack för idag! Det är alltid så härligt att få en lite längre stund med Smulorna och storebror. Det är så härligt att se och höra din entusiasm över att vara student igen! Du kommer att klara det galant! Kramar!

    SvaraRadera