måndag 3 augusti 2009

Början på....

släktveckan har inletts!

Igår kom brorsan hit efter en tvåveckorsfylla på Mallis. Han är trött och uttråkad på samma gång kan jag intyga, och barnen utnyttjar det till max genom att klättra på honom och kommendera honom genom lek efter lek.
Jag myser och inser att denna vecka han är här i högsta grad kommer att gynna mig!

I natt kommer maken hem. Tack o lov i tid inför att min kusin kommer imorgon. Mamma ska vara barnvakt och vi ska ut och äta och dricka några öl.
Det ska bli så kul att få hit kusinen och vi får hitta på lite roliga saker de här dagarna nu.

Just nu håller jag på att prova fram en god sommardrink med mousserande vin som bas. Mums!

2 kommentarer:

  1. Vad mysigt!! Sällskap är ju aldrig fel!
    Hoppas ni får det jättebra! ♥

    SvaraRadera
  2. Kul! Hoppas ni får roligt :)

    SvaraRadera