måndag 17 augusti 2009

Allt faller på plats

Vi börjar verkligen känna oss redo inför hösten nu!
Jag har köpt böcker begagnat och vi har valt ut de möbler vi ska köpa inför flytten.
Lillan håller på att skolas in på dagis och på den punkten håller jag andan tills vi har rott i land det projektet. Inte för att hon inte gillar dagis utan för att jag helt enkelt inte har tid att skola in henne ordentligt. Min skola börjar nästa vecka mitt under inskolningen och maken åker på jobb. En liten miss i planeringen kanske man skulle kunna kalla det.
Ja ja, nu går ju inskolningen ändå ganska bra så det kanske ordnar sig ändå, min mamma ska hjälpa till lite nästa vecka också.

Kvällarna sitter vi här hemma och stirrar tomt framför oss, vi är helt slut. Dagarna är inrutade i aktiviteter och förberedelser inför flytt och skolstart.
Dessutom har jag mer än nog att göra på dagis. Tre möten den här veckan blir det, alla kvällstid.

Vila får man göra när man blir gammal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar