söndag 23 augusti 2009

Ibland är jag så bra...

...att jag rent av häpnas över mig själv! Ha ha, nästan i alla fall!

Idag hittade jag en bok som vore perfekt till maken. Den handlade om hur man bygger uteplatser osv, men tyvärr var den ju på svenska.
Nu ikväll kom jag på att jag ville försöka hitta samma bok på engelska och efter en hel del letande hittade jag den!!



Frakten från USA är så himla dyr nu så jag försöker akta mig för att beställa för mycket därifrån så jag kollade England istället. Jag har beställt böcker från England tidigare och det brukar inte bli så dyrt.
Tro det eller ej, men jag hittade boken på engelska, I SVERIGE! Kan det bli bättre?! Ja det kan det faktiskt, för jag hittade den begagnad så den blev 100 kr billigare.

Som sagt, ibland är jag allt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar