tisdag 11 augusti 2009

Slängd in i vardagen!

Jaha, då vet man att det är vardag igen då.
Jag har suttit i telefonkö i 1½ timme idag och gjort massor av ärenden.
Det känns ganska skönt att allt börjar bli som vanligt igen men jag kommer att sakna våra slöa vardagsmorgnar.

Imorgon kommer lillans dagisfröken hit på hembesök. De gör alltid hembesök innan de ska skola in barn och imorgon är det alltså dags. På torsdag ska vi till dagis och känna oss för lite och på måndag börjar själva inskolningen.

Naturligtvis måste vi ha något att bjuda på när fröken kommer så vi bakade morotscupcakes:



Maken har åkt på säkerhetskurs med jobbet idag, han kommer hem på torsdag kväll. De ska bla sitta fastspända i en helikopter som de vänder upp och ner och sänker under vatten. Sedan ska de försöka komma loss, sparka ut fönstret på helikoptern och simma upp till ytan.
Personligen skulle jag hellre äta dö än att göra det...

2 kommentarer:

  1. Hoppas mannen kommer hem i kväll i ett stycke!!

    Förresten... Om jag som "gammal" dagisfröken ringer och bokar in ett besök hos er... Får jag också sådana där goda då..? ;o)

    SvaraRadera
  2. När som helst! Lämna en beställning några dagar innan bara! ;-)

    SvaraRadera