söndag 31 augusti 2008

Spelturnering

Idag köpte vi ett Nintendo Wii att leka med på kvällarna. Maken har besegrat mig i dart och shufflebord och jag var överlägsen i Guitar Hero. Jag ser fram emot att köpa boxningshandskarna och svärdet, då jäklar blir jag mästare här hemma!
Tro inte att maken kan hantera sin gitarr-förlust särskilt bra, han övar än och kommer så att göra hela natten.

Inga mobiler har det blivit för oss, så länge har jag fått låna mannens och han har tagit tillbaka sin gamla. Han menar att vi avvaktar lite med mobilinköp, och försöker mörka att han bara väntar på en ny värstingmobil som kommer ut i början på september och som kostar skjortan. På något vis kommer han sedan att försöka få mig att förstå vilket klipp han kan göra genom att köpa den mobilen "billigt" från någon internetbutik som han har hittat.

Den här familjen och våra leksaker....

*kryper tillbaka till sjukbädden*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar