tisdag 26 augusti 2008

Jag är i...

...shoppingexstas!!! Skickade nyss iväg en beställning av vinterkläder till tjejerna på maffiga 2900 kr. Behöver jag säga att det blev dansk design rakt igenom?! Ida T till lillan och pålitliga Molo till stora tjejen. Allt ska dessutom matchas så jag var ju tvungen att köpa deras dyra vantar, mössor och fuskpools också. Inte är jag den som går på vad som helst vad gäller knep att få köparen att köpa mer? Eller, kanske lite då.

I kväll är det lillan som hostar sig igenom sömnen, stora tjejen mår bättre och kan gå till förskolan i morgon. När jag har lämnat henne där tänker jag passa på att sticka iväg och köpa jeans till mig själv, jag har bara ett par som passar.

Om det är någon som sitter inne med beskrivning hur man får sin 11-åring att sluta slarva med allt och städa upp efter sig, utlovas en saftig belöning.

Tilläggas kan att lillan fick ok-stämpel av tandläkaren och nästan en ok-stämpel av läkaren. Hon går inte upp i vikt men drar iväg mycket på längden. Annars såg allt bra ut och lillan visade glatt upp sina klättrings-talanger för läkaren.

1 kommentar:

  1. Jag undrar om vi verkligen är släkt, du och jag. Menar det där med shopping, som är precis det värsta jag vet! *ryyys* Vad sägs om att satsa på "personal shopper" som ny karriär? Älskar dig ändå...

    SvaraRadera