fredag 29 augusti 2008

Påminn mig...

...om att aldrig igen skryta om att en sjukdom är lätt. Jag har drabbats hårdast av oss alla, vilket tillhör ovanligheten Halsen gjorde så ont i natt att jag inte ens kunde svälja saliv. Blääääää säger jag bara.

Mannen har hittat telefoner åt oss på Blocket så han slutför dealen just nu, hoppas att han kan träffa dem i kväll och få telefonerna, jag vill leka lite.
Troligtvis så slocknar jag inom en timme, jag är ju inte direkt pigg, men om jag sover bra i natt borde jag må bättre i morgon. Är vädret lika strålande som idag så sticker vi till lilla bondgårdsparken här i stan och tittar på djur samt leker i de nya lekparkerna. Härligt att kunna vara ute och njuta av solen ett tag till.

Vi har dessutom kommit på den perfekta julklappen till sonen, vi blir bättre och bättre på att komma på bra julklappar i tid. Förra året köpte vi de flesta leksakerna på höstrean i leksaksbutikerna. Eftersom stora tjejen fyller år i december med så blir det lite leksaker att köpa i december.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar