onsdag 6 augusti 2008

Ännu mera packning

Ensam med tre barn, hallen och köket måste packas ihop och ändå måste vi ha ett barnvänligt hem att leva i i flera dagar. Inte helt lätt kan jag lova. Jag borde inte klaga, det finns folk som har det mycket värre (läs: som inte får nya fina golv) men just nu är jag trött och less på det här och ändå har jag knappt börjat.
Så fort jag börjar packa behöver en gå på pottan och den andra rycker mig i byxbenet, alternativt biter mig i låret (AJJJJJ!!!). Tre kassar har jag fyllt den här förmiddagen, dvs en fis i rymden.

Mina fina naglar ramlar av en efter en och det är inte ens en vecka sedan jag gjorde dem. I morgon ska jag dit och sätta tillbaka dem men det lutar mer åt att jag tar av dem. Visst njuter jag av att ha fina naglar, men det är inte kul när de börjar släppa och man fastnar i allt.

*rusar tillbaka till packandet*

1 kommentar:

  1. Kom ihåg att köpa potta till mig på IKEA! Det ska bli så mysigt att ha en pottfia här på lördag!

    SvaraRadera