måndag 4 augusti 2008

Bak och giftaspapper

Idag har det regnat hela dagen så jag bakade mini-cupcakes med stora tjejen. Hon ville baka något eftersom vi skulle få besök i morgon, och egentligen ville hon baka kakor, men jag ville prova mina nya cupcake-saker som jag köpte i Kanada.
Resultatet blev Geisha-nutella-mini-cupcakes, helt ok i smaken men lite mer åt muffins än cupcakes skulle jag nog säga.





Tror ni att tjejerna behövde göras rent efter det baket?!





Idag fick jag äktenskaps certifikatet från Kanada och jag öppnade spänt kuvertet. Det var lite av en religiös stund då jag väntade mig att se våra uppgifter på ett intyg som visar att vi är gifta, dessvärre blev jag besviken. De har skrivit fel på både platsen vi gifte oss på och datumet då jag fyller år!!! Det kommer ju aldrig Skattemyndigheten att godta så vi får väl ringa till Court of Justice och höra om de kan skriva ut ett nytt.
Jag som köpte en särskilt hållare för det intyget med våra namn på så att vi kan ha det framme och allt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar