fredag 22 augusti 2008

Better

Mamasnest is back in business!
Jag mår med andra ord bättre nu, men jisses vilket helvete det har varit. Jag har legat och svettats och frusit om vart annat. Det finns inget värre än att vara sjuk och tyvärr uppskattar man sällan små saker som att bara vara frisk. Nu gör jag det, jag kramar på min man och säger saker som "det är fantastiskt att bara vara lite illamående" eller "nu mår jag nästan inte skit längre, är det inte underbart?".

I morgon ska vi på dagisutflykt med stora tjejens dagis. Vi ska vara borta hela dagen och en del kommer att sova kvar men det känns som överkurs för oss. Nästa år kanske.

Trots att vi bara varit hemma i en dryg månad drömmer vi redan om nästa semester. Det lutar åt Kanarieholmarna i februari (den värsta jävla månaden på året som annars borde utrotas). Svärisarna har time-share i något sorts lyxhotell kedja så vi tänkte sno en vecka av dem och leva lite lyxliv med ungarna. Det är man värd i februari då man annars är trött, sliten och deppig efter en alltför lång vinter.

Sitter och funderar på om jag vågar döda magen helt med en påse chips, som tur är köpte jag Pepsid idag så jag tar nog risken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar