måndag 18 augusti 2008

Shopping, dagisstart och låneansökan

Jag köpte massor av fint till tjejerna igår på partyt. Vad sägs om den här outfiten?



Idag har vi varit på stan och lämnat in min mobil på lagning. Varför får man alltid tegelstenar i något konstigt märke som man aldrig lär sig att använda??? Hoppas att jag inte får några som helst sms på en månad nu, jag har ingen aning om hur jag ska svara på dem...

I morgon börjar stora tjejen förskola för första gången. Det är en stor dag i ens liv och jag är säker på att hon kommer att älska det.

Min make sitter där och drar sig för att ringa runt till bankerna och be om tid för att sitta ner och prata om lån till hus. Han är alltid så orolig att de inte ska prata engelska, men han kan väl inte vara den enda i Sverige som tänker söka lån till hus innan man pratar flytande svenska?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar