tisdag 25 juni 2013

Vårt nya projekt

Idag har vi kommit jättelångt på vårt nya projekt här hemma. Eller ja, det är maken som gräver, bygger och räknar ut saker, jag har idéerna och smarta lösningar. Dessutom har jag inte haft någon bra dag idag. Vet inte om det är min EDS som spökar eller medicinen jag äter (monstermedicin med så mycket biverkningar att få klarar att äta den). Dock har jag försökt släppa tanken på att finna orsaken till allt och istället försökt att vara tacksam för att jag mådde dåligt på en dag då jag kunnat vila mycket. Annat är det ju när jag är ensam med barnen. Men inte är det kul att ligga på sängen nästan en hel dag och helt sakna energi...

Imorgon ska det tydligen regna jättemycket. Då bygger maken under tak och jag och lillan drar till IKEA för att inhandla saker till ett annat projekt vi ska testa. Mycket på gång just nu!

Annars planerar jag en del för grillfest med massa goda vänner på lördag. Vi ska starta hos oss och sedan gå över till grannarna eftersom de har större altan. Ska bli mycket trevligt!

2 kommentarer:

  1. Tråkigt att du haft en dålig dag...

    Vill du inte avslöja vad ni gräver och bygger på?

    Hoppas du mår bättre i morgon!

    SvaraRadera
  2. Jo då, jag kommer att avslöja det snart. :-) Suger lite på karamellen bara då jag inte har så mycket att skriva om just nu. :-D

    SvaraRadera