tisdag 11 juni 2013

Rockigt

Minns ni att jag berättade hur ledsen dottern var över att vara sjuk och missa "Rockdagen" i skolan? Den ungen har mer tur än man kan begära måste jag säga. Rockdagen blev den dagen inställd pga sjuka lärare. Idag var det äntligen dags, och jag skickade en pirrig rocktjej till skolan:

Som hon övat med den där rockringen, och nu äntligen fick hon vara med i tävlingen...

En tävling som ungen går och vinner!!! Den här fina badringen vann hon, och vad kunde passa bättre när jag redan hade packat bilen med badkläder?!

En riktigt bra dag för min stora duktiga tjej!

 

4 kommentarer:

  1. I told you! Det var bara schysst mot de andra att vara sjuk den dagen. Grattis, tjejen!!

    Så det blev bad idag med? Ni har´t gött ni! Badar mamma?

    SvaraRadera
  2. Ja jag kunde inte hålla mig från att åka en snabbis till stranden med dem. Om sommaren blir som förra året gäller det att ta vara på varje dag med sol!
    När vi är utomlands badar jag lika mycket som barnen, men i det här kyliga vattnet överväger jag inte ens att doppa mig. :-D

    SvaraRadera
  3. Drömmar slår in ibland. Oftare för dem som är målmedvetna. Det vet vi verkligen en som är - vår Smula! Grattis från Mommo!

    SvaraRadera
  4. Hon var såååå glad och stolt!!! / Mia

    SvaraRadera