fredag 7 juni 2013

Dagen blir vad man gör den till

Idag valde JAG över min dag och det var riktigt skönt. Började med en god frukost i trädgården när jag lämnat barnen.

Sedan tog jag för första gången på ett par veckor en löprunda, riktigt skönt. Min nya runda bjuder på så vacker natur att man glömmer bort att det är jobbigt.

Vem vill inte springa här liksom?!

Till lunch köpte jag mig en sallad och satte mig i lugn och ro i en park och åt den. Tror jag ska umgås mer med mig själv, det var ju inte så tokigt!

På eftermiddagen gjorde jag årets första hemmagjorda lemonad till allas förtjusning. Imorgon ska jag prova att även göra jordgubbslemonad.

På affären där jag handlade idag har de plockmatstallrikar att köpa inför helgen och det gillar jag. Lite amerikanskt på något vis.

Jag var nöjd och barnen var nöjda.

Nu tar jag mig ett glas vitt och funderar på att unna mig själv extra mycket sömn i natt.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar