torsdag 13 juni 2013

Ett nytt kapitel

I dubbel bemärkelse faktiskt! Jag visade poliserna platsen igår och de skulle valla hundar där under natten. Mer än så kan jag inte göra så jag lämnar det som hänt bakom mig och ser framåt. Det här är faktiskt en styrka hos mig, jag är bra på att lämna saker bakom mig utan att älta dem. Däremot oroar jag mig för mycket för framtiden.

Ett annat nytt kapitel är att den här familjen inte längre har något dagisbarn. Igår stängde vi dörren till förskolan för sista gången och det var mycket känslor i det. Världens bästa förskola som jag är så glad att vi valde till våra barn. Vilken start i livet de fått genom den! Så många arbetstimmar vi lagt ner där, och var enda en var så värt det! Jag kan inte nog tacka personalen för allt genom åren!

Nu är det förskoleklass för lillan i höst och gymnasiet för sonen, mycket nytt och spännande!

2 kommentarer:

  1. Härligt positiv inställning, skönt att se. Har tänkt mycket på hur du mår idag. Allt går vidare, ser jag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har inte tid och lust att låta en idiot förstöra för mig. Funderar redan på att springa i skogen (en annan skog dock) igen faktiskt. Mest bara för att visa att man inte sätter sig på mig på det viset!

    SvaraRadera