torsdag 27 juni 2013

Upp och ner igen lika fort

Igår mådde jag mycket bättre och kvittrade oavbrutet om hur skönt det var att må bra igen. I morse gick det hyfsat bra igen, men på eftermiddagen var det som om någon drog undan mattan under fötterna på mig. Usch för det här säger jag bara! Bara måste hitta energi!

Maken har i alla fall jobbat på bra med projektet och imorgon kanske "skalet" blir klart. Då är det det roligaste kvar att fixa.

Nu ska jag försöka ge kroppen mycket sömn, det kanske hjälper?!

3 kommentarer:

  1. Sömn, sömn, sömn och däremellan vila. Skit i alla måsten, både roliga och tråkiga. Och vila, sa jag det?

    SvaraRadera
  2. Håller med föregående talare. Fokus på dig själv nu, så att du får må bra. Vila och lyssna på din kropp.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Håller med Karin. Kropp och sinne talar om vad som behövs - LYSSNA på det och det kommer att bli längre perioder av välmående. Du vet ju att det buddistiska ordspråket "all things must pass" är sant? Så tålamod med det tröttheten, tålamod med det svåra, med känslorna, tålamod med dig själv och måendet, så kommer du må bättre. Du vet det där... Kram, älskade dottern min

    SvaraRadera