söndag 30 juni 2013

Bokar roligheter

Jag har varit lite rastlös idag, så förutom lite shopping har jag också bokat in lite roligheter. Den första är att vi åker till västkusten en sväng nästa vecka:

Det ska bli så härligt! Äta skaldjur och leta snäckor på stranden. Lillan hoppas verkligen få se en manet.

Det andra roliga är att vi bestämt datum för när jag och lillan ska åka till Stockholm och bo på hotell och göra hennes stora "inför-skolstart-shopping". Det ser ut att bli två nätter på hotell för mig och lilltrollet.

Nu har vi alltså västkusten, Spanien och Sthlm inbokat i sommar, och mer kul blir det säkert!

 

2 kommentarer:

  1. Så mycket roligt att se fram emot! Hoppas att vädret är med er på Västkusten. Det spås bli fina dagar i juli.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vi ska ju bara vara där två dagar så jag önskar verkligen fint väder. :-)

    SvaraRadera