måndag 24 juni 2013

Dagarna rullar på, i ett mulet juni

Vad har vi gjort de sista dagarna då?! Hm, igår åt vi plättar mer karmelliserade äpplen, grädde och kolasås, mums!

Idag har dottern börjat på ett djurläger på en 4H-gård i stan. Hon har provat kaninhoppning, åkt traktor, tagit hand om getter, katter och grisar samt fått 9 nya kompisar. Lägret ska pågå dagtid i 4 dagar, perfekt för henne!

Jag har köpt mig en ny laptop idag och sonens dator som han fick från oss och alla släktingar kom Med posten. Även kläder jag köpt till tjejerna på rea kom idag så det har varit modevisning delux här hemma.

I morgon startar vårt nya projekt som jag kommit på här hemma. Mer om det imorgon!

Avslutningsvis en bild på lilla kattungen som växer som ogräs:

 

2 kommentarer:

  1. Vad menar du? Är det inte fint väder? Jag går där inne på jobbet och tror att det är strålande sol hela dagarna. Och när jag kommer hem ligger badkläder och handdukar på tork på altanen. Jag är grundlurad!! Eller så bor ni på fel sida stan ;-)

    SvaraRadera
  2. Ha ha, det kan vara jag som är kräsen. Åker inte och badar när det är 18 grader och växlande molnighet. :-p Vill helst ha över 30 grader i luften och minst 25 i vattnet.

    SvaraRadera