onsdag 31 oktober 2012

Vår tur till Stockholm

Som väntat har vi haft det toppenbra! Allt var bättre än vi tänkt oss, utom möjligtvis vädret.
Eftersom jag är trött som aldrig förr så bildbombar jag inlägget istället:
 
Glada tjejer på tåget väntar på frukosten:


Naturhistoriska muséet:

 



Stadsvanding:
 


Slottet:


Medelhavsmuséet:


 
 Guidad tur för barn om bronsåldern:


Egyptiska mumier:


"Mamma, varför har han ett hål där?"

 
Vi avslutade med godfika på Centralstationen:


När vi kom hem fick sonen en stor påse med märkeskläder som han dök ner i på en gång. Tjejerna köpte lite leksaker i Stockholm som de lekt intensivt med så jag antar att alla barn är nöjda och glada.

4 kommentarer:

  1. Alla barn nöjda, och även mamman? Det verkar på Smulorna som ni haft en mysig resa och du lät också nöjd. Storsmulen var nog glad att få hem er också? Härligt att ni haft en trevlig tur!

    SvaraRadera
  2. Så bra ni har haft det! Nästan skrämmande vad jag känner igen mig i er och en del saker ni gör. Kanske mest att vi båda har två mindre tjejer och ett äldre barn som inte alltid är med, och hur man njuter av att få göra saker tillsammans. Kul är det att följa er, iallafall!

    SvaraRadera
  3. Ja så känner jag också ofta när du skriver om vad ni gör. :-) Vi kanske får ta en fika någon dag?! :-p

    SvaraRadera