torsdag 11 oktober 2012

Ge mig mer tid!

Dagarna rusar på och de sista två dagarna har bestått i möten, möten och så ett par möten till.
Sonen har fått ytterligare en ny läkare och ännu en medicin att prova, det här tar aldrig slut! Hoppas verkligen att allt fungerar nu!

Igår bröt jag mig dock loss från allt och stack på after-work med en god vän. Mycket mycket trevligt!

Idag är det veckans stressigaste dag här hemma och i helgen jobbar jag. Ingen rast ingen ro! Tror att min kropp börjar säga ifrån så jag måste även klämma in lite vila snart...

2 kommentarer:

  1. Viktigt; Lyssna på din kropp.

    Ta hand om dig.
    Kram S

    SvaraRadera
  2. Jo jag vet... Ska verkligen försöka, men det är väldigt mycket just nu! Dock vet jag hur viktigt det är.
    Kram och tack för omtanken!

    SvaraRadera