onsdag 3 oktober 2012

Aterom-koloni

Idag hos läkaren så konstaterades det att det är ett aterom jag har på bröstkorgen. Även det i hårbotten är ett aterom. Läkaren rådde mig att INTE ta bort ateromet på bröstkorgen i dagsläget eftersom ärret kommer att bli fulare än ateromet är nu. Dessutom är det väldigt litet och gör varken ont eller stör annat än på kosmetiskt sätt. Jag lyssnade på läkaren och valde alltså att avvakta.

Annars har jag varit på en löprunda, ätit lunch med mamma, tagit lillan på gympa och pratat gymnasieval med sonen. Middagen blev sen och tjejerna kom i säng lite senare än vanligt också.
Imorgon blir en lång dag så imorgon bitti vid morgonkaffet tar jag ett djupt andetag och hoppas att jag tar mig igenom dagen.

1 kommentar:

  1. Men du tog bort det i hårbotten? Gick det smidigt?

    Tråkigt att höra om dina leder! Så tapper du är med alla projekt, några skavanker och bitvis ensam-ansvarig för att allt ska fungera. Beröm!

    Sofia

    SvaraRadera