onsdag 31 oktober 2012

Mitt Sthlms fynd

Det här var det enda jag köpte i Sthlm, men så otroligt nöjd jag är med det:


Nu är det godiset jag syftar på, inte skålen. Skålen köpte jag nämligen på IKEA förra veckan. Sådant här godis är ju så galet snyggt att ha framme i fina skålar så när jag hittade en affär med olika sorter var jag tvungen att handla med mig lite hem. Den här sorten får stå framme nu, sedan har jag en annan till jul.

Kan man kallas knäpp om man är överlycklig över att ha köpt med sig godis hem för att använda som dekoration?

3 kommentarer:

  1. Ja. Definitivt knäpp. Godis som dekoration, är det ens gott? Okejokej... Det ser fint ut och du är ödmjuk i dina val av köp till dig själv! KnäppStina... :D

    SvaraRadera
  2. Japp, då är man knäpp. Knäpp är det nya svarta! Jag gör precis likadant, ha ha! Men visst är det okej att äta av dekorationerna också?

    SvaraRadera
  3. Jaaaa, så klart att man får äta dem! Och så ska jag dekorera bakverk med dem också. :-)

    SvaraRadera